Aktifhaber
  • GÜNDEM
  • ANALİZ
  • SİYASET
  • EKONOMİ
  • DÜNYA
  • ÖZEL HABER
  • 15 TEMMUZ
  • SPOR
  • İŞKENCE
  • MEDYA
  • MAGAZİN
  • DİĞER
    • EĞİTİM
    • KÜLTÜR & SANAT
    • SAĞLIK
    • TEKNOLOJİ
    • YAŞAM
No Result
View All Result
  • GÜNDEM
  • ANALİZ
  • SİYASET
  • EKONOMİ
  • DÜNYA
  • ÖZEL HABER
  • 15 TEMMUZ
  • SPOR
  • İŞKENCE
  • MEDYA
  • MAGAZİN
  • DİĞER
    • EĞİTİM
    • KÜLTÜR & SANAT
    • SAĞLIK
    • TEKNOLOJİ
    • YAŞAM
No Result
View All Result
Aktifhaber
No Result
View All Result

Generallerin tahliyesiyle 15 Temmuz’a ilişkin artan soru işaretleri..

by aktifhabercom
January 11, 2018
Generallerin tahliyesiyle 15 Temmuz’a ilişkin artan soru işaretleri..
5k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

AKP Hükümeti tarafından 15 Temmuz’dan hemen sonra cemaate bağlı olduğu iddiası ve darbeden sonra ‘sıkıyönetim komutanı’ olarak atandığı gerekçesiyle 1,5 yıl hapiste tutulan 18 general ve amiral serbest bırakıldı.

15 Temmuz darbe girişiminden hemen sonra AKP Hükümeti’nin OHAL ile cadı avına dönüştürdüğü tutuklamalar 1,5 yıllık aradan sonra yeni gelişmelere sahne oluyor.

Geçtiğimiz günlerde darbeden hemen sonra “sıkıyönetim komutanı” olarak atandığı belirtilen 18 general ve amiral  delil yetersizliğinden serbest bırakıldı. “Yurtta Sulh Konseyi-Mehmet Partigöç” imzalı listede yer aldıkları iddiası ile  tutuklanan ancak şimdilik haklarında başkaca delil bulunamayan ve suç vasfının değişme ihtimali olduğu değerlendirilen generaller için, peş peşe tahliyeler geldi.

Cemaate bağlı oldukları iddiasıyla önemli görevlerde bulunan birçok general günlerce işkenceden sonra tutuklanmış ve kötü cezaevi şartlarıyla karşı karşıya bıraktı. Birkaç gün önce tahliye edilen 18 general ve amiralden sonra cevaplanmayan soruların yanı sıra akıllarda yeni soru işaretleri oluşmaya başladı. 


Bu soru işaretlerini okuyucularımız için madde madde şu şekilde derledik;
1. 15 Temmuza hiç bir katılımı olmamış, 15 Temmuza kadar Askeri istihbarat, MİT ve Emniyet istihbarattan hakkında F.. ile ilgili bir bağlantı bulunduğuna dair bir delil/belge gelmemiş, bir bilgi bildirilmemiş. Fakat F.. cü diye tutuklanmış. Neden? 

2. TSK gibi, terfilerin son derece subjektif, fakat görünürde belli hassasiyetlere dayandırılmış bir kurumda, yıllarını TSK ya vermiş bir subayı; kendini aklamak için yalan söyleme potansiyeline sahip bir kişinin ifadesine göre tutuklamak, cezaevine atmak ve mesleki tüm birikimini sıfırlamayı nasıl açıklamak gerekir? TSK üzerinde yapılan bir operasyonun izlerini göstermiyor mu?  

3. Ergenekon dava sürecinde, zikredilen hususlardan dolayı mağduriyetler ortada iken, şimdiki mağduriyetlerin ortaya çıkması içinde bir 5 yıl mı geçirmemiz gerekiyor.

4. 17/25 Aralık dan sonra cemaatle ilgili her türlü husus; faaliyetleri, müesseseleri, insan kaynakları mercek altına alınmasına karşın, neden “Cemaat her yeri Örümcek ağı gibi sarmış” algısı 15 Temmuz’dan hemen sonra oluşturuldu/oluşturulmaya çalışıldı. Yoksa 15 Temmuz ile ilgili birşeyler mi gizlenmeye çalışılıyor. 

5. Bir yerde bir kalabalığı toplamak için, günler öncesinden hazırlıklar yapıldığı, duyurular yapıldığı bilinen bir gerçektir. 15 Temmuz gecesi aniden ve süratle o kadar büyük kalabalıkların toplanması mümkün mü? 

6. Aynı halk 28 Şubatta Sincan’da tanklar yürütüldüğünde, hükümette Erbakan mevcut iken neden çıkmadı. Yoksa 15 Temmuz’dan önce, meydanlarda toplananlara liderlik edeceklere, “korkmayın, üzerine üzerine gidin, size birşey olmayacak mı” denildi. Yoksa bu kadar cemaat hem askeriyede, hem emniyette, hem jandarmada güçlü idiyse çok daha büyük kanın akıtılması, çok daha fazla kişinin ölmesi gerekmezmiydi?

7. Eğer cemaat yapsa idi, kendileri için bir ölüm kalım meselesi olacak böyle bir hususa topyekun katılmaları gerekmez miydi? Katılmaları durumunda yüzde 100’e yakın bir başarı elde etmeleri mümkün ken, neden yarım yamalak bir iş yapsınlar?  

8. Uluslar arası ortamı en iyi bilenler Cemaat mensupları. Böyle bir hareketin uluslararası düzlemde ne manaya geldiğini en iyi bilebilecek olanlar onlar. Buna rağmen neden böyle bir işe girişsinler. Eğer her türlü imkan ellerinde ve 17/25 Aralık sonrasıda düzenlerini aynen devam ettirdilerse neden böyle nir yola tevessül etsinler. 

9. Acaba Devletin istihbarat örgütleri, Cemaat içinden devşirdikleri kişilerle, Cemaatin kökünü kazıma hareketinimi organize ettiler. Cemaat bu kadar güçlü ise neden halkın toplanmasını engellemek için ana yolları kapatmadı.. 

10. Cemaatin En has elemanlarının 15 Temmuz’dan haberinin olmaması, ama cemaatle ilgisini kesmiş elemanların 15 Temmuz’dan haberdar olması, bir terslik yok mu? MİT’e gelip ihbar yapan personel de irtibat problemi yaşayan biri. Sanki herşey Cemaatin üzerine yıkılmak üzere organize edilmiş. 

11. Bütün karargahlarda büyük organinasyon ve yapılan koordinelerden sistemin neden ve nasıl haberi olmaz. Birşeylerin olgunlaşmasını mı beklediler? Genelkurmay karargahında Hakan Fidan ’ın atadığı bir personel olmasına rağmen, bu personelin neden karargâhtaki bunca hareketten haberi olmadı.  

12. Kamuoyuna yansıyanlara bakılınca, Cemaat zaten 3-4 sene içinde sistemi ele geçirecekti. 17/25 Aralık da yapılanlara rağmen. Neden 15 Temmuz gibi nereden bakılırsa bakılsın, sıkıntılı bir konunun içinde yer alsın?

Soruları bu şekilde derledik ancak yorumları değerli okuyucularımıza bırakıyoruz. 

AKP Hükümeti tarafından 15 Temmuz’dan hemen sonra cemaate bağlı olduğu iddiası ve darbeden sonra ‘sıkıyönetim komutanı’ olarak atandığı gerekçesiyle 1,5 yıl hapiste tutulan 18 general ve amiral serbest bırakıldı.

15 Temmuz darbe girişiminden hemen sonra AKP Hükümeti’nin OHAL ile cadı avına dönüştürdüğü tutuklamalar 1,5 yıllık aradan sonra yeni gelişmelere sahne oluyor.

Geçtiğimiz günlerde darbeden hemen sonra “sıkıyönetim komutanı” olarak atandığı belirtilen 18 general ve amiral  delil yetersizliğinden serbest bırakıldı. “Yurtta Sulh Konseyi-Mehmet Partigöç” imzalı listede yer aldıkları iddiası ile  tutuklanan ancak şimdilik haklarında başkaca delil bulunamayan ve suç vasfının değişme ihtimali olduğu değerlendirilen generaller için, peş peşe tahliyeler geldi.

Cemaate bağlı oldukları iddiasıyla önemli görevlerde bulunan birçok general günlerce işkenceden sonra tutuklanmış ve kötü cezaevi şartlarıyla karşı karşıya bıraktı. Birkaç gün önce tahliye edilen 18 general ve amiralden sonra cevaplanmayan soruların yanı sıra akıllarda yeni soru işaretleri oluşmaya başladı. 


Bu soru işaretlerini okuyucularımız için madde madde şu şekilde derledik;
1. 15 Temmuza hiç bir katılımı olmamış, 15 Temmuza kadar Askeri istihbarat, MİT ve Emniyet istihbarattan hakkında F.. ile ilgili bir bağlantı bulunduğuna dair bir delil/belge gelmemiş, bir bilgi bildirilmemiş. Fakat F.. cü diye tutuklanmış. Neden? 

2. TSK gibi, terfilerin son derece subjektif, fakat görünürde belli hassasiyetlere dayandırılmış bir kurumda, yıllarını TSK ya vermiş bir subayı; kendini aklamak için yalan söyleme potansiyeline sahip bir kişinin ifadesine göre tutuklamak, cezaevine atmak ve mesleki tüm birikimini sıfırlamayı nasıl açıklamak gerekir? TSK üzerinde yapılan bir operasyonun izlerini göstermiyor mu?  

3. Ergenekon dava sürecinde, zikredilen hususlardan dolayı mağduriyetler ortada iken, şimdiki mağduriyetlerin ortaya çıkması içinde bir 5 yıl mı geçirmemiz gerekiyor.

4. 17/25 Aralık dan sonra cemaatle ilgili her türlü husus; faaliyetleri, müesseseleri, insan kaynakları mercek altına alınmasına karşın, neden “Cemaat her yeri Örümcek ağı gibi sarmış” algısı 15 Temmuz’dan hemen sonra oluşturuldu/oluşturulmaya çalışıldı. Yoksa 15 Temmuz ile ilgili birşeyler mi gizlenmeye çalışılıyor. 

5. Bir yerde bir kalabalığı toplamak için, günler öncesinden hazırlıklar yapıldığı, duyurular yapıldığı bilinen bir gerçektir. 15 Temmuz gecesi aniden ve süratle o kadar büyük kalabalıkların toplanması mümkün mü? 

6. Aynı halk 28 Şubatta Sincan’da tanklar yürütüldüğünde, hükümette Erbakan mevcut iken neden çıkmadı. Yoksa 15 Temmuz’dan önce, meydanlarda toplananlara liderlik edeceklere, “korkmayın, üzerine üzerine gidin, size birşey olmayacak mı” denildi. Yoksa bu kadar cemaat hem askeriyede, hem emniyette, hem jandarmada güçlü idiyse çok daha büyük kanın akıtılması, çok daha fazla kişinin ölmesi gerekmezmiydi?

7. Eğer cemaat yapsa idi, kendileri için bir ölüm kalım meselesi olacak böyle bir hususa topyekun katılmaları gerekmez miydi? Katılmaları durumunda yüzde 100’e yakın bir başarı elde etmeleri mümkün ken, neden yarım yamalak bir iş yapsınlar?  

8. Uluslar arası ortamı en iyi bilenler Cemaat mensupları. Böyle bir hareketin uluslararası düzlemde ne manaya geldiğini en iyi bilebilecek olanlar onlar. Buna rağmen neden böyle bir işe girişsinler. Eğer her türlü imkan ellerinde ve 17/25 Aralık sonrasıda düzenlerini aynen devam ettirdilerse neden böyle nir yola tevessül etsinler. 

9. Acaba Devletin istihbarat örgütleri, Cemaat içinden devşirdikleri kişilerle, Cemaatin kökünü kazıma hareketinimi organize ettiler. Cemaat bu kadar güçlü ise neden halkın toplanmasını engellemek için ana yolları kapatmadı.. 

10. Cemaatin En has elemanlarının 15 Temmuz’dan haberinin olmaması, ama cemaatle ilgisini kesmiş elemanların 15 Temmuz’dan haberdar olması, bir terslik yok mu? MİT’e gelip ihbar yapan personel de irtibat problemi yaşayan biri. Sanki herşey Cemaatin üzerine yıkılmak üzere organize edilmiş. 

11. Bütün karargahlarda büyük organinasyon ve yapılan koordinelerden sistemin neden ve nasıl haberi olmaz. Birşeylerin olgunlaşmasını mı beklediler? Genelkurmay karargahında Hakan Fidan ’ın atadığı bir personel olmasına rağmen, bu personelin neden karargâhtaki bunca hareketten haberi olmadı.  

12. Kamuoyuna yansıyanlara bakılınca, Cemaat zaten 3-4 sene içinde sistemi ele geçirecekti. 17/25 Aralık da yapılanlara rağmen. Neden 15 Temmuz gibi nereden bakılırsa bakılsın, sıkıntılı bir konunun içinde yer alsın?

Soruları bu şekilde derledik ancak yorumları değerli okuyucularımıza bırakıyoruz. 

Bu Haberlerde İlginizi Çekebilir

İsmail S. Gülümser’in yazısı: Önemli gün ve gecelerin toplumsal huzurdaki işlevi

İsmail S. Gülümser’in yazısı: Önemli gün ve gecelerin toplumsal huzurdaki işlevi

January 30, 2023
5k
İsmail S. Gülümser’in yazısı: Eğitimde yüksek motivasyon ve Charter okullar

İsmail S. Gülümser’in yazısı: Eğitimde yüksek motivasyon ve Charter okullar

January 23, 2023
5.1k

AKP Hükümeti tarafından 15 Temmuz’dan hemen sonra cemaate bağlı olduğu iddiası ve darbeden sonra ‘sıkıyönetim komutanı’ olarak atandığı gerekçesiyle 1,5 yıl hapiste tutulan 18 general ve amiral serbest bırakıldı.

15 Temmuz darbe girişiminden hemen sonra AKP Hükümeti’nin OHAL ile cadı avına dönüştürdüğü tutuklamalar 1,5 yıllık aradan sonra yeni gelişmelere sahne oluyor.

Geçtiğimiz günlerde darbeden hemen sonra “sıkıyönetim komutanı” olarak atandığı belirtilen 18 general ve amiral  delil yetersizliğinden serbest bırakıldı. “Yurtta Sulh Konseyi-Mehmet Partigöç” imzalı listede yer aldıkları iddiası ile  tutuklanan ancak şimdilik haklarında başkaca delil bulunamayan ve suç vasfının değişme ihtimali olduğu değerlendirilen generaller için, peş peşe tahliyeler geldi.

Cemaate bağlı oldukları iddiasıyla önemli görevlerde bulunan birçok general günlerce işkenceden sonra tutuklanmış ve kötü cezaevi şartlarıyla karşı karşıya bıraktı. Birkaç gün önce tahliye edilen 18 general ve amiralden sonra cevaplanmayan soruların yanı sıra akıllarda yeni soru işaretleri oluşmaya başladı. 


Bu soru işaretlerini okuyucularımız için madde madde şu şekilde derledik;
1. 15 Temmuza hiç bir katılımı olmamış, 15 Temmuza kadar Askeri istihbarat, MİT ve Emniyet istihbarattan hakkında F.. ile ilgili bir bağlantı bulunduğuna dair bir delil/belge gelmemiş, bir bilgi bildirilmemiş. Fakat F.. cü diye tutuklanmış. Neden? 

2. TSK gibi, terfilerin son derece subjektif, fakat görünürde belli hassasiyetlere dayandırılmış bir kurumda, yıllarını TSK ya vermiş bir subayı; kendini aklamak için yalan söyleme potansiyeline sahip bir kişinin ifadesine göre tutuklamak, cezaevine atmak ve mesleki tüm birikimini sıfırlamayı nasıl açıklamak gerekir? TSK üzerinde yapılan bir operasyonun izlerini göstermiyor mu?  

3. Ergenekon dava sürecinde, zikredilen hususlardan dolayı mağduriyetler ortada iken, şimdiki mağduriyetlerin ortaya çıkması içinde bir 5 yıl mı geçirmemiz gerekiyor.

4. 17/25 Aralık dan sonra cemaatle ilgili her türlü husus; faaliyetleri, müesseseleri, insan kaynakları mercek altına alınmasına karşın, neden “Cemaat her yeri Örümcek ağı gibi sarmış” algısı 15 Temmuz’dan hemen sonra oluşturuldu/oluşturulmaya çalışıldı. Yoksa 15 Temmuz ile ilgili birşeyler mi gizlenmeye çalışılıyor. 

5. Bir yerde bir kalabalığı toplamak için, günler öncesinden hazırlıklar yapıldığı, duyurular yapıldığı bilinen bir gerçektir. 15 Temmuz gecesi aniden ve süratle o kadar büyük kalabalıkların toplanması mümkün mü? 

6. Aynı halk 28 Şubatta Sincan’da tanklar yürütüldüğünde, hükümette Erbakan mevcut iken neden çıkmadı. Yoksa 15 Temmuz’dan önce, meydanlarda toplananlara liderlik edeceklere, “korkmayın, üzerine üzerine gidin, size birşey olmayacak mı” denildi. Yoksa bu kadar cemaat hem askeriyede, hem emniyette, hem jandarmada güçlü idiyse çok daha büyük kanın akıtılması, çok daha fazla kişinin ölmesi gerekmezmiydi?

7. Eğer cemaat yapsa idi, kendileri için bir ölüm kalım meselesi olacak böyle bir hususa topyekun katılmaları gerekmez miydi? Katılmaları durumunda yüzde 100’e yakın bir başarı elde etmeleri mümkün ken, neden yarım yamalak bir iş yapsınlar?  

8. Uluslar arası ortamı en iyi bilenler Cemaat mensupları. Böyle bir hareketin uluslararası düzlemde ne manaya geldiğini en iyi bilebilecek olanlar onlar. Buna rağmen neden böyle bir işe girişsinler. Eğer her türlü imkan ellerinde ve 17/25 Aralık sonrasıda düzenlerini aynen devam ettirdilerse neden böyle nir yola tevessül etsinler. 

9. Acaba Devletin istihbarat örgütleri, Cemaat içinden devşirdikleri kişilerle, Cemaatin kökünü kazıma hareketinimi organize ettiler. Cemaat bu kadar güçlü ise neden halkın toplanmasını engellemek için ana yolları kapatmadı.. 

10. Cemaatin En has elemanlarının 15 Temmuz’dan haberinin olmaması, ama cemaatle ilgisini kesmiş elemanların 15 Temmuz’dan haberdar olması, bir terslik yok mu? MİT’e gelip ihbar yapan personel de irtibat problemi yaşayan biri. Sanki herşey Cemaatin üzerine yıkılmak üzere organize edilmiş. 

11. Bütün karargahlarda büyük organinasyon ve yapılan koordinelerden sistemin neden ve nasıl haberi olmaz. Birşeylerin olgunlaşmasını mı beklediler? Genelkurmay karargahında Hakan Fidan ’ın atadığı bir personel olmasına rağmen, bu personelin neden karargâhtaki bunca hareketten haberi olmadı.  

12. Kamuoyuna yansıyanlara bakılınca, Cemaat zaten 3-4 sene içinde sistemi ele geçirecekti. 17/25 Aralık da yapılanlara rağmen. Neden 15 Temmuz gibi nereden bakılırsa bakılsın, sıkıntılı bir konunun içinde yer alsın?

Soruları bu şekilde derledik ancak yorumları değerli okuyucularımıza bırakıyoruz. 

AKP Hükümeti tarafından 15 Temmuz’dan hemen sonra cemaate bağlı olduğu iddiası ve darbeden sonra ‘sıkıyönetim komutanı’ olarak atandığı gerekçesiyle 1,5 yıl hapiste tutulan 18 general ve amiral serbest bırakıldı.

15 Temmuz darbe girişiminden hemen sonra AKP Hükümeti’nin OHAL ile cadı avına dönüştürdüğü tutuklamalar 1,5 yıllık aradan sonra yeni gelişmelere sahne oluyor.

Geçtiğimiz günlerde darbeden hemen sonra “sıkıyönetim komutanı” olarak atandığı belirtilen 18 general ve amiral  delil yetersizliğinden serbest bırakıldı. “Yurtta Sulh Konseyi-Mehmet Partigöç” imzalı listede yer aldıkları iddiası ile  tutuklanan ancak şimdilik haklarında başkaca delil bulunamayan ve suç vasfının değişme ihtimali olduğu değerlendirilen generaller için, peş peşe tahliyeler geldi.

Cemaate bağlı oldukları iddiasıyla önemli görevlerde bulunan birçok general günlerce işkenceden sonra tutuklanmış ve kötü cezaevi şartlarıyla karşı karşıya bıraktı. Birkaç gün önce tahliye edilen 18 general ve amiralden sonra cevaplanmayan soruların yanı sıra akıllarda yeni soru işaretleri oluşmaya başladı. 


Bu soru işaretlerini okuyucularımız için madde madde şu şekilde derledik;
1. 15 Temmuza hiç bir katılımı olmamış, 15 Temmuza kadar Askeri istihbarat, MİT ve Emniyet istihbarattan hakkında F.. ile ilgili bir bağlantı bulunduğuna dair bir delil/belge gelmemiş, bir bilgi bildirilmemiş. Fakat F.. cü diye tutuklanmış. Neden? 

2. TSK gibi, terfilerin son derece subjektif, fakat görünürde belli hassasiyetlere dayandırılmış bir kurumda, yıllarını TSK ya vermiş bir subayı; kendini aklamak için yalan söyleme potansiyeline sahip bir kişinin ifadesine göre tutuklamak, cezaevine atmak ve mesleki tüm birikimini sıfırlamayı nasıl açıklamak gerekir? TSK üzerinde yapılan bir operasyonun izlerini göstermiyor mu?  

3. Ergenekon dava sürecinde, zikredilen hususlardan dolayı mağduriyetler ortada iken, şimdiki mağduriyetlerin ortaya çıkması içinde bir 5 yıl mı geçirmemiz gerekiyor.

4. 17/25 Aralık dan sonra cemaatle ilgili her türlü husus; faaliyetleri, müesseseleri, insan kaynakları mercek altına alınmasına karşın, neden “Cemaat her yeri Örümcek ağı gibi sarmış” algısı 15 Temmuz’dan hemen sonra oluşturuldu/oluşturulmaya çalışıldı. Yoksa 15 Temmuz ile ilgili birşeyler mi gizlenmeye çalışılıyor. 

5. Bir yerde bir kalabalığı toplamak için, günler öncesinden hazırlıklar yapıldığı, duyurular yapıldığı bilinen bir gerçektir. 15 Temmuz gecesi aniden ve süratle o kadar büyük kalabalıkların toplanması mümkün mü? 

6. Aynı halk 28 Şubatta Sincan’da tanklar yürütüldüğünde, hükümette Erbakan mevcut iken neden çıkmadı. Yoksa 15 Temmuz’dan önce, meydanlarda toplananlara liderlik edeceklere, “korkmayın, üzerine üzerine gidin, size birşey olmayacak mı” denildi. Yoksa bu kadar cemaat hem askeriyede, hem emniyette, hem jandarmada güçlü idiyse çok daha büyük kanın akıtılması, çok daha fazla kişinin ölmesi gerekmezmiydi?

7. Eğer cemaat yapsa idi, kendileri için bir ölüm kalım meselesi olacak böyle bir hususa topyekun katılmaları gerekmez miydi? Katılmaları durumunda yüzde 100’e yakın bir başarı elde etmeleri mümkün ken, neden yarım yamalak bir iş yapsınlar?  

8. Uluslar arası ortamı en iyi bilenler Cemaat mensupları. Böyle bir hareketin uluslararası düzlemde ne manaya geldiğini en iyi bilebilecek olanlar onlar. Buna rağmen neden böyle bir işe girişsinler. Eğer her türlü imkan ellerinde ve 17/25 Aralık sonrasıda düzenlerini aynen devam ettirdilerse neden böyle nir yola tevessül etsinler. 

9. Acaba Devletin istihbarat örgütleri, Cemaat içinden devşirdikleri kişilerle, Cemaatin kökünü kazıma hareketinimi organize ettiler. Cemaat bu kadar güçlü ise neden halkın toplanmasını engellemek için ana yolları kapatmadı.. 

10. Cemaatin En has elemanlarının 15 Temmuz’dan haberinin olmaması, ama cemaatle ilgisini kesmiş elemanların 15 Temmuz’dan haberdar olması, bir terslik yok mu? MİT’e gelip ihbar yapan personel de irtibat problemi yaşayan biri. Sanki herşey Cemaatin üzerine yıkılmak üzere organize edilmiş. 

11. Bütün karargahlarda büyük organinasyon ve yapılan koordinelerden sistemin neden ve nasıl haberi olmaz. Birşeylerin olgunlaşmasını mı beklediler? Genelkurmay karargahında Hakan Fidan ’ın atadığı bir personel olmasına rağmen, bu personelin neden karargâhtaki bunca hareketten haberi olmadı.  

12. Kamuoyuna yansıyanlara bakılınca, Cemaat zaten 3-4 sene içinde sistemi ele geçirecekti. 17/25 Aralık da yapılanlara rağmen. Neden 15 Temmuz gibi nereden bakılırsa bakılsın, sıkıntılı bir konunun içinde yer alsın?

Soruları bu şekilde derledik ancak yorumları değerli okuyucularımıza bırakıyoruz. 

ShareTweetShare
Previous Post

Gaziantepspor’da Oktay Derelioğlu dönemi

Next Post

Gazete Duvar Yazarı Fehim Taştekin: Erdoğan’ın yürüdüğü son sahne

İLGİLİ HABERLER

İsmail S. Gülümser’in yazısı: Önemli gün ve gecelerin toplumsal huzurdaki işlevi
ANALİZ

İsmail S. Gülümser’in yazısı: Önemli gün ve gecelerin toplumsal huzurdaki işlevi

January 30, 2023
5k
İsmail S. Gülümser’in yazısı: Eğitimde yüksek motivasyon ve Charter okullar
ANALİZ

İsmail S. Gülümser’in yazısı: Eğitimde yüksek motivasyon ve Charter okullar

January 23, 2023
5.1k
İsmail S. Gülümser’in yazısı: Üzerine düşeni yapanlar ilahi destek umabilir
ANALİZ

İsmail S. Gülümser’in yazısı: Üzerine düşeni yapanlar ilahi destek umabilir

January 16, 2023
5.1k
İsmail S. Gülümser’in yazısı: Kendini sorgulamayan, sorgulanmaktan kaçınanların acınası hali
ANALİZ

İsmail S. Gülümser’in yazısı: Kendini sorgulamayan, sorgulanmaktan kaçınanların acınası hali

January 9, 2023
5.1k
Türkiye’de Emniyet Teşkilatı’nı kimler yönetiyor?
ANALİZ

Türkiye’de Emniyet Teşkilatı’nı kimler yönetiyor?

January 8, 2023
5.2k
İsmail S. Gülümser’in yazısı: Engeller, mücadele azmini koruyanlarla aşılır
ANALİZ

İsmail S. Gülümser’in yazısı: Engeller, mücadele azmini koruyanlarla aşılır

January 3, 2023
5.1k
Daha Fazla Haber

SONAR Araştırma’nın sahibi Hakan Bayrakçı canlı yayında tırnak kesti

SONAR Araştırma’nın sahibi Hakan Bayrakçı canlı yayında tırnak kesti
by Özkan yazar
February 2, 2023
0
5k

Devamını oku

Sinan Ateş cinayeti öncesinde, eski MİT’çiden yardım istemişler

Sinan Ateş cinayeti öncesinde, eski MİT’çiden yardım istemişler
by Özkan yazar
February 2, 2023
0
5k

Devamını oku

Rabia Başer: Eşim Mustafa Başer kanser hastası, infazı bittiği halde 21 aydır tahliye edilmiyor.

Rabia Başer: Eşim Mustafa Başer kanser hastası, infazı bittiği halde 21 aydır tahliye edilmiyor.
by Özkan yazar
February 2, 2023
0
5k

Devamını oku

ABD Başkanı Biden’ın evini basan FBI, gizli belge bulamadı

ABD Başkanı Biden’ın evini basan FBI, gizli belge bulamadı
by Özkan yazar
February 2, 2023
0
5k

Devamını oku

Beş sözde gazeteci, Erdoğan’a Sinan Ateş suikastını soramadı

Beş sözde gazeteci, Erdoğan’a Sinan Ateş suikastını soramadı
by Özkan yazar
February 2, 2023
0
5.1k

Devamını oku

Şirin Payzın’dan ‘Karayılan’ fotoğrafına açıklama: AKP’li köşe yazarlarıyla birlikte gittik

Şirin Payzın’dan ‘Karayılan’ fotoğrafına açıklama: AKP’li köşe yazarlarıyla birlikte gittik
by Özkan yazar
February 2, 2023
0
5.1k

Devamını oku

Parlamentoda ‘oy birliğiyle’ kabul edildi; Kanada, 10 bin Uygur’u ülkeye kabul edecek

Parlamentoda ‘oy birliğiyle’ kabul edildi; Kanada, 10 bin Uygur’u ülkeye kabul edecek
by Özkan yazar
February 2, 2023
0
5k

Devamını oku

İçişleri Bakanı Soylu: Konsoloslukları kapatarak psikolojik harp yürütüyorlar

İçişleri Bakanı Soylu: Konsoloslukları kapatarak psikolojik harp yürütüyorlar
by aktifhabercom
February 2, 2023
0
5.1k

Devamını oku

‘Güvenlik’ gerekçesiyle: Pierre Loti Fransız Lisesi’nin Beyoğlu yerleşkesi kapatıldı

‘Güvenlik’ gerekçesiyle: Pierre Loti Fransız Lisesi’nin Beyoğlu yerleşkesi kapatıldı
by aktifhabercom
February 2, 2023
0
5k

Devamını oku

S. Arabistan’da gizli idamlar! Bu idamlara biz dikkat çekmezsek, kimsenin haberi olmadan öldürülmüş olacaklar

S. Arabistan’da gizli idamlar! Bu idamlara biz dikkat çekmezsek, kimsenin haberi olmadan öldürülmüş olacaklar
by aktifhabercom
February 2, 2023
0
5.1k

Devamını oku

Macar dışişleri bakanı: Kutsal bir kitabı yakmayı ifade özgürlüğü ile açıklamak salt budalalıktır

Macar dışişleri bakanı: Kutsal bir kitabı yakmayı ifade özgürlüğü ile açıklamak salt budalalıktır
by aktifhabercom
February 2, 2023
0
5k

Devamını oku

AB Komisyonu Başkanı: Bir AB ülkesinde alınan sınır dışı kararının tüm üye ülkelerde geçerli olması gerek

AB Komisyonu Başkanı: Bir AB ülkesinde alınan sınır dışı kararının tüm üye ülkelerde geçerli olması gerek
by aktifhabercom
February 2, 2023
0
5.1k

Devamını oku

Biden’ın evine FBI baskını

Biden’ın evine FBI baskını
by Özkan yazar
February 1, 2023
0
5.2k

Devamını oku

‘Bıyıksız Bahçeli, bıyıksız MHP’liye tahammül edemiyor; çok ilginç’

‘Bıyıksız Bahçeli, bıyıksız MHP’liye tahammül edemiyor; çok ilginç’
by Özkan yazar
February 1, 2023
0
5.3k

Devamını oku

Mustafa Tuna’dan Melih Gökçek’e Ankapark tepkisi: Onu Allah’a havale ediyorum

Mustafa Tuna’dan Melih Gökçek’e Ankapark tepkisi: Onu Allah’a havale ediyorum
by Özkan yazar
February 1, 2023
0
5.2k

Devamını oku

ABD’den Türkiye’ye İsveç ve Finlandiya şartı: NATO’yu onaylamazsa F-16’lar verilmeyecek

ABD’den Türkiye’ye İsveç ve Finlandiya şartı: NATO’yu onaylamazsa F-16’lar verilmeyecek
by Özkan yazar
February 1, 2023
0
5.1k

Devamını oku

Kılıçdaroğlu’ndan Erdoğan’a şarkılı cevap: Bye Bye Love!

Kılıçdaroğlu’ndan Erdoğan’a şarkılı cevap: Bye Bye Love!
by Özkan yazar
February 1, 2023
0
5.1k

Devamını oku

Gelecek Partili Selçuk Özdağ: ‘AKP Avrupa’da alternatif MİT kurdu’

Gelecek Partili Selçuk Özdağ: ‘AKP Avrupa’da alternatif MİT kurdu’
by Özkan yazar
February 1, 2023
0
5.3k

Devamını oku

Yandaş Sabah’ın ‘MİT’ ekibi bu kez Harun Tokak’ı hedef gösterdi; evi işaretlendi!

Yandaş Sabah’ın ‘MİT’ ekibi bu kez Harun Tokak’ı hedef gösterdi; evi işaretlendi!
by Özkan yazar
February 1, 2023
0
5.6k

Devamını oku

TRT’de seçim paniği başladı: ‘Hesaplar didik didik ediliyor’ iddiası

TRT’de seçim paniği başladı: ‘Hesaplar didik didik ediliyor’ iddiası
by Özkan yazar
February 1, 2023
0
5.2k

Devamını oku
Aktifhaber

© 2022 - - Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir. İzin alınmadan kopyalanamaz.J.

MENU

  • GÜNDEM
  • ANALİZ
  • SİYASET
  • EKONOMİ
  • DÜNYA
  • ÖZEL HABER
  • 15 TEMMUZ
  • SPOR
  • İŞKENCE
  • MEDYA
  • MAGAZİN
  • DİĞER

BİZİ TAKİP EDİN

No Result
View All Result
  • GÜNDEM
  • ANALİZ
  • SİYASET
  • EKONOMİ
  • DÜNYA
  • ÖZEL HABER
  • 15 TEMMUZ
  • SPOR
  • İŞKENCE
  • MEDYA
  • MAGAZİN
  • DİĞER
    • EĞİTİM
    • KÜLTÜR & SANAT
    • SAĞLIK
    • TEKNOLOJİ
    • YAŞAM

© 2022 - - Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir. İzin alınmadan kopyalanamaz.J.