Sözcü'nün Hakan Şükür haberi yalan çıktı!

Sözcü Gazetesi yandaş havuz medyasıyla kıyasıya yarışmaya başlayınca fena çuvalladı.
Sözcü Gazetesi, bugün ABD’de bulunan Hakan Şükür’le ilgili yalan bir habere imza attı. Haberde Şükür’ün, Amerika California’da Tuts adlı bir kafe açtığı iddia edildi. Şükür’ün masa masa dolaşıp müşterilerine yemekleri beğenip beğenmediklerini sorduğu da ifade edildi.
 
Bu iddiaların yalan olduğunu twitter hesabından açıklayan Hakan Şükür ise şunları yazdı: 
 
 
Önceki Sonraki
TÜMÜ

DİĞER MEDYA HABERLERİ