Halk TV’ye ‘Berat Albayrak’ı küçük düşürdün’ cezası

Eklenme tarihi :
Halk TV’ye ‘Berat Albayrak’ı küçük düşürdün’ cezası
RTÜK Üst Kurul Üyesi Okan Konuralp, eski Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak'ı küçük düşürdüğü gerekçesiyle Halk TV'ye para cezası verildiğini açıkladı.

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), Halk TV’ye yaptığı yayınlarla eski Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak’ı küçük düşürdüğü gerekçesiyle para cezası verdi.

CHP kontenjanından RTÜK Üst Kurul Üyesi Okan Konuralp, kararı sosyal medya hesabından duyurdu. Konuralp, “RTÜK, kurum başkanı Ebubekir Şahin’in “kutlu davanın vazgeçilmezi” olarak nitelendirdiği Berat Albayrak’ı küçük düşürdüğü gerekçesiyle Halktv’ye para cezası verdi. Konu: Nun Vakfı’na yapılan orman arazisi kiralamasının usulsüz olduğuna dair Kiptaş Raporu” ifadelerini kullandı.


"ALBAYRAK, İSTİFASI YAYINLANMAYINCA KÜÇÜK DÜŞÜRÜLMÜŞTÜ ZATEN"

Albayrak’ın istifa sürecine dikkat çeken Konuralp, “Bu vesileyle anımsatmakta yarar var… Albayrak’ın bakanlıktan istifası kardeşinin yönettiği medya kuruluşlarında dahi yayınlanmamıştı. Velhasıl Albayrak, istifası yayınlanmayınca küçük düşmüş/ düşürülmüştü zaten” dedi.
 
Konuralp şöyle devam etti: “EPDK da FOX Haber tarafından küçük düşürüldüğü gerekçesiyle RTÜK’e başvurdu; istediğini aldı. RTÜK, FOX’a da idari para cezası verdi. Para cezası alan son kanal TELE1 oldu. Tüm kararlar oy çokluğuyla alındı, kamuoyunun bilgisine sunarım. Son söz… Gelecek güzeldir! İnanın!”

FOK VE HALK TV’YE YÜZDE 2 PARA CEZASI

RTÜK Üyesi İlhan Taşçı da konuya ilişkin paylaşımlarında, “RTÜK, Barış Terkoğlu’nun Nun Vakfıyla ilgili müfettiş raporundan bölümler ‘okumasını’ vakfın kurucusu Berat Albayrak’ın şikayeti üzerine küçük düşürmekten Halk TV’ye %2 EPDK’nin ‘bugün benzine zam yok’ açıklamasının anahaberde eleştirilmesi nedeniyle de FOXa %2 para cezası verildi” ifadelerini kullandı.

TELE 1’E DE ‘PİST’ CEZASI

Taşçı şöyle devam etti: “Uğur Dündar’ın yaptığı Demokrasi Arenası programında emekli amiral Türker Ertürk’ün ‘Atatürk’e düşmanlık olsun diye pistin ortasına inşaat yaptılar’ sözleri ve iktidara yönelik eleştirileri nedeniyle Tele 1’e % 2 para cezası verildi. Kararlar oyçokluğuyla alındı.”
BENZER HABERLER
MEDYA HABERLERİ