Hürriyet, Sarraf'ın açıklamalarını sansürledi

Hürriyet, Rıza Sarraf'ın davadaki en önemli açıklamalarına haber metninde yer vermedi.
Aydın Doğan'ın sahibi olduğu Hürriyet gazetesinin internet sitesinde yer alan Rıza Sarraf haberinde, Sarraf'ın yaptığı  "Yaptığımız işlerin onay ve talimatı dönemin başbakanı Recep Tayyip Erdoğan ve ekonomiden sorumlu devlet bakanı Ali Babacan'dan geldi"  ifadeleri yer almadı.

Halen devam eden duruşmadan bütün detayları tek tek yazan Hürriyet'in, davanın en önemli açıklamalarından sayılan bu itirafa yer vermemesi, akıllarda soru işaretleri bıraktı.

Daha sonra ise haber içerisine yalnızca Sarraf'ın savcının "dönemin başbakanının kim olduğu" sorusuna "Erdoğan" cevabını vermesi eklendi. 


loading...
Önceki Sonraki
TÜMÜ

DİĞER MEDYA HABERLERİ