Financial Times Doğan Medya'nın satılmasına şok ifadesiyle yer verdi

Doğan Medya Grubunun satışı ile ilgili Financial Times, 'şok' ifadesini kullanarak satışa dikkat çekti.
İngiliz Financial Times gazetesi, Türkiye tarihinin en büyük medya sahipliği değişimini ifade eden Doğan Medya Grubu’nun Erdoğan Demirören’e satılışını, “Türk basını baronu, medya kolunu Erdoğan’ın müttefikine satmayı kabul etti” başlığıyla duyurdu.

T24'te yer alan hanbere göre, Doğan Medya Grubu çatısındaki Vatan ve Milliyet gazetelerini Nisan 2011’de bünyesine katan Demirören Holding’in kurucusu ve sahibi Erdoğan Demirören’in Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’la ‘yakın bağları’ bulunduğuna dikkat çekilen Laura Pitel imzalı haberde, “Anlaşma, hükümet yanlısı gazeteler ve televizyonlar tarafından domine edilen medya için şok oldu” ifadelerine yer verildi.

 “Türkiye’nin en önde gelen yayın organlarının devri; basının agresif şekilde hükümet yanlısı çizgideki yayınlar tarafından domine edildiği bir döneme denk geldi” denen haberde, 15 Temmuz darbe girişiminin ardından Türkiye’de eleştirel basına yönelik baskının arttığı kaydedildi.


"İnsanların bunun kaçınılmaz olduğunu anlayacağını düşünüyorum”

Financial Times’a konuşan Doğan Medya Grubu’ndan bir yetkili de, “Bu Türk medyası için tarihi bir an. Bunlar zor zamanlar. Herkes üzgün ancak insanların bunun kaçınılmaz olduğunu anlayacaklarını düşünüyorum” dedi.
Önceki Sonraki
TÜMÜ

DİĞER MEDYA HABERLERİ